בזמן המבצע בג'נין: מפגיני השמאל משבשים את הפעילות בנתב"ג

    אבי יעקב 1 Comment on בזמן המבצע בג'נין: מפגיני השמאל משבשים את הפעילות בנתב"ג

    מחאת השמאל בנתב"ג יוצאת משליטה. עשרות מפגינים חוסמים את דרכי הגישה לאולמות הנוסעים. המפכ"ל: "יש לנקוט באפס סובלנות, אין לגיטימציה לחסימת שערי נתב"ג בשום אופן". עד כה נעצרו 15 מפגינים

    צילום: רשות שדות התעופה
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המצב הביטחוני המתוח והמבצע המתמשך בג'נין לא שינו את החלטת ארגוני המחאה להפגין היום בשערי נתב"ג ולשבש את פעילות הנמל. בשעות הצהריים התחילו מפגינים להתאסף בקומת הכניסה בנמל, שם התיישבו על הרצפה תוך סירוב להישמע להוראות המשטרה ולהתפנות. בהמשך, נהדפו החוצה בידי הכוחות. נכון לשעה זו, המפגינים חוסמים את הכביש המוביל לכניסה לאולם הנוסעים. המשטרה מנסה לפנותם ללא שימוש באמצעים לפיזור הפגנות שמובאים בהפגנות החרדים, אך מכת"זית של המשטרה חונה במתחם במידה ויוחלט על שימוש בכוח פיזי.

    המוחים הודיעו על החרפת המאבק לאור כוונת הממשלה לחוקק בהקדם את החוק לביטול עילת סבירות בייחס להחלטות ממשלה. בדף הדרכה שהופץ מטעם מארגני המחאה, הומלץ למפגינים להגיע ברכבת ולרדת בתחנת נתב"ג, או להגיע ברכב לכניסה הראשית בנתב"ג ולנסוע באיטיות בדרך כזאת שלא תסכן את התנועה. עוד נכתב כי ניתן לחנות בחניון ולצאת לטרמינל 3. בנתב"ג מתמודדים עם מחסור בחניות, וייתכן שמספר גדול של כלי רכב בחניונים יקשה על הטסים.

    מוקדם יותר היום התייחס מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להפגנה המתכוננת ואמר בתדריך כי "אנחנו מחוייבים להיות עם היד על הדופק. אני מדגיש את המדיניות, אנחנו מאפשרים את המחאה הלגיטימית על פי חוק ונפעל בשיוויניות ושיקול דעת על פי מאפייניה. במידה שיש חריגה כמו ונדליזים, פגיעה בתשתיות ופגיעה בשוטרים – יש לנקוט באפס סובלנות. על חסימת ציר במסגרת המחאה אני מבקש פעילות מהירה עם הכוחות המתאימים. אין לגיטימציה לחסימת שערי נתב"ג בשום אופן", אמר.

    מדוברות המשטרה נמסר כי "המשטרה ממשיכה באכיפת התקהלות לא חוקית בנתב"ג ועצרה עד כה 15 חשודים בהפרת הסדר הציבורי. שוטרי תחנת נתב"ג בסיוע כוחות מחוז מרכז ממשיכים בשעה זו, באכיפה חסרת פשרות כנגד הפרת סדר סמוך לטרמינל 3 בנתב"ג. הפעילות נמשכת, למען שלום הציבור ובטחונו".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה לא מכסחים אותם ?
      אין גבולות לאנרכיה ?